عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










مرد هم قلـــــب دارد....

فقط صدايش...

يواش تر از صداي قلب يک زن است....

مرد هم در خلوتش براي عشق گريه ميکند....




هر وقت زن بودنت را مي بيند...سينه را جلو ميدهد..

صدايش را کلفت تر ميکند...تا مبدا...لرزش دست هايش را ببيني...

مرد که باشي...دوست داري....از نگاه يک زن مرد باشي...

نه بخاطر زورِ بازوها....مثل

تـــــو دلتنگ ميشود..

ولي گريه نميکند...بچه ميشود....بهانه ميگيرد...

تو اين ها را خوب ميداني....

تمام آرزويش اين است که سر روي پاهايت بگذارد...

تا موهايش را نوازش کني

عاشق بويِ موهاي توست و بيشتر از تـــــو به آغوش نياز دارد....

چون وقت تنهايي....خاطره ي

تـــــو او را اميدوار ميکند.. 

_________________________________alone for ever



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت10:46---30 تير 1392
salam vabe ghashangi dari
ye sar kuchulo be manam bezan ishala ke khoshet miad
age ba tabadole link movafeghi khabaram bede


arshiya21
ساعت18:43---28 تير 1392
سلام من از سایت mkvdl.ir بهت سر میزنم .ادامه بده پسر وبلاگ خوبی داری
پاسخ:سلام دادا :D خیلی خوشحالم کردیا بهم سر زدی بخدا ..فدات بشم منونم عزیزم:)


نگین
ساعت13:39---27 تير 1392


تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون....(به من هم گفته شد)
پاسخ:ولمون کون تروخدااا =)) من برات سر نماز دعا میکنم خوبهه:) ازین متنام برام نزارید خواهشن به شدت بدم میاد :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br